Welcome Blog


Khamis, 25 Januari 2018

Ulangtahun Kelahiran Annur Madiihah Yang Keenam Tahun

Assalamualaikum.
Pada 21 Januari 2018,genaplah usia Annur Madiihah 6 tahun.Untuk meraikan ulangtahun kelahiran Madiihah,kali ini aku bercadang meraikan di prasekolah Madiihah.Selama ini,hanya sesi potong kek bersama kami sahaja ulangtahun kelahiran anak-anak disambut.Jadi untuk pertama kalinya walaupun hanya kecil-kecilan dan ringkas sudah cukup menggembirakan hati seorang anak dapat meraikan bersama kawan-kawannya.


Susah nak ambil gambar yang fotogenik sejak akhir-akhir ini


Disebabkan baju seragam sekolah anak-anak prasekolah berwarna putih,jadi aku memesan brownies sahaja untuk sesi memotong kek.Untuk makanan aku tidak sediakan apa-apa kerana sudah ada menu makanan yang ditetapkan oleh pihak prasekolah.Hanya untuk cenderamata sahaja aku sediakan walaupun hanya seringkas mungkin.


Menggunakan beg kertas,gam dan sticky note sebagai hiasan.Di dalamnya aku isi dengan sekotak Milo dan biskut Lexus.Memang idea di saat-saat akhir dengan kekangan masa bekerja syif seperti aku ini.InsyaAllah,tahun mendatang lebih baik persediaan.Happy Birthday cinta hati pertama Ma dan Abah.May Allah bless you.😃

Tiada ulasan:

Catat Ulasan