Welcome Blog


Jumaat, 3 Ogos 2012

Homestay Cameron Highlands..=)

Assalamualaikum.
Kalau anda ingin mencari tempat penginapan untuk percutian di Cameron Highlands bersama keluarga,ada satu homestay yang aku cadangkan untuk anda menginap.Ini adalah homestay yang diuruskan oleh kakak aku.Pengalaman dan pendapat aku,aku memang cukup selesa menginap di sini.

Untuk keluarga atau kumpulan yang besar,amat sesuai untuk menginap di sini kerana homestay ini mempunyai 3 bilik tidur,2 bilik air dan ruang tamu yang luas.Tilam queen saiz dan 2 comforter juga ada disediakan seandainya bilik tidak mencukupi. Homestay ini juga menyediakan kemudahan dapur dan peralatan untuk memasak.


Selain itu,homestay ini dilengkapi televisyen siaran ASTRO,seterika dan papan seterika,sejadah,peti sejuk.2 bilik airnya dilengkapi dengan water heater.Kalau tiada water heater ini,memang sejuklah kalau hendak buat aktiviti di bilik mandi.Sejuk sangat.

Yang seronoknya kalau bercuti di tempat dingin macam Cameron Highlands ini,aircond atau kipas memang tak diperlukan.Waktu malam dan hujan memang sejuk.Nyamuk,lalat dan semut pun tak nampak kewujudannya.Air panas yang dibancuh dibiarkan beberapa ketika pun sejuk macam letak ais.=)

Ini antara gambar di dalam homestay ini.=)
Ruang tamu yang luas..=)
Master bedroom katil dan tilam king size,sekali dengan bilik air..=)
Bilik kedua juga katil king size..=)
Bilik ketiga katil dan tilam queen size..=)
Ruang makan dengan meja makan untuk enam orang..=)
Ruang dapur..=)
Homestay ini terletak di Puncak Arabella, Tanah Rata.Harga menginap untuk semalam pada hari biasa RM250 manakala RM280 semalam untuk hujung minggu,cuti sekolah,cuti umum dan waktu puncak.Jika menginap 2 malam dan ke atas harga masih boleh dibincang.
 
Bagi anda yang berminat, bolehlah menghubungi kakak aku melalui Facebook Cameron Highlands Homestay For Muslim atau boleh telefon dan mesej di nombor 016-4941276 dan WhatsApp di nombor 019-5270521 ( Puan Aini ) untuk sebarang pertanyaan.=)

👇👇👇
www.wasap.my/601132548214/HomestayCameronHighlands


11 ulasan:

  1. Very good jnfo...finally dpt book...risau sblum tu call 5 hmstay smua da full.mujur trjumpa entry ni duk google2 smlm...tq yer...

    BalasPadam
  2. Alhamdulillah..Semoga dengan info ini dapat membantu sesiapa yang mencari homestay untuk disewa ketika bercuti di Cameron Highlands..=)

    BalasPadam
  3. Wow..nmpak sangat selesa apartment ni..

    BalasPadam
  4. nk booking 8 n 9feb 2014 ni ade ksong lg x? dh try cntact td tp xdpt..

    BalasPadam
  5. Sudah penuh Intan Mohamed..Minta maaf ye..=)

    BalasPadam
  6. Boleh telefon dan mesej di nombor 016-4941276 dan WhatsApp di nombor 019-5270521 ( Puan Aini ) untuk sebarang pertanyaan..=)

    BalasPadam