Welcome Blog


Sabtu, 5 Julai 2014

eSell Shaklee : 7 Langkah Mudah Bergambar Beli Produk Shaklee

Alhamdulillah,Shaklee telah memperkenalkan aplikasi baru iaitu eSell atau juga dikenali sebagai Online Ordering System.Ianya bertujuan bagi memudahkan pengguna dan bakal pengguna produk Shaklee yang masih belum menjadi ahli untuk membuat pembelian vitamin mahupun produk Shaklee yang lain sendiri secara atas talian.
Jika sebelum ini, pembelian produk Shaklee hanya boleh dilakukan melalui pembelian dari pengedar Shaklee dan cawangan serta HQ Shaklee sahaja bagi yang bukan ahli.

Sebaik-baik dan seelok-eloknya, pastikan anda mendapatkan konsultasi dari pengedar  suplemen Shaklee bagi mendapatkan nasihat pembelian produk yang sesuai untuk anda.

Untuk pengetahuan semua yang masih belum berminat untuk menjadi Ahli Shaklee,banyak keistimewaan yang akan anda perolehi dengan menjadi ahli Shaklee.Jom baca syoknya jadi ahli Shaklee.

Berbalik pada eSell, pembelian produk Shaklee boleh dilakukan dengan menggunakan kad kredit atau kad debit.

Langkah Mudah Menggunakan eSell Shaklee

Setelah membaca penerangan tentang produk Shaklee di entri blog ini.Contoh bila anda klik link di bawah ini untuk membeli suplemen Shaklee;

KLIK LINK INI UNTUK MEMBUAT PEMBELIAN SUPLEMEN DAN PRODUK SHAKLEE


1. Setelah anda klik pada link di atas,anda akan ke paparan Online Ordering Agreement ” Untuk ke paparan seterusnya,anda perlu klik pada butang Agree dan Next.
2. Kemudian, anda akan ke paparan di mana anda boleh membuat pilihan produk untuk pembelian.Setelah urusan pembelian dibuat,anda perlu tekan butang Checkout.
3. Kemudian anda akan ke paparan seterunya,iaitu anda perlu melengkapkan maklumat penghantaran ke tempat yang anda ingini. Tempoh penghantaran adalah 2-3 hari bekerja menggunakan perkhidmatan penghantaran GDEX atau CITYLINK.
4. Seterusnya perlu klik “Proceed To Payment” untuk memastikan tempahan yang dibuat adalah betul.
5. Kemudian sila masukkan maklumat credit card atau debit card dan klik butang Confirm Payment” untuk transaksi. 
6. Tempahan akan diproses dan apabila transaksi sudah lengkap,anda akan menerima “Order Verification Page” yang mana anda boleh cetak resit dan juga resit tersebut juga akan dihantar ke alamat email anda.
7. Urusan pembelian produk Shaklee menggunakan eSell selesai.

CARA DI ATAS MUDAH TETAPI SAYA TAK ADA KAD KREDIT ATAU KAD DEBIT.BAGAIMANA???

Anda tak perlu risau.Jika tiada kad debit atau kad kredit,anda masih boleh dapatkan produk Shaklee pilihan anda dengan menghubungi saya di nombor 010-8126852 untuk sebarang pertanyaan mengenai pembelian dan produk Shaklee..Pesanan boleh dibuat melalui SMS/WhatsApp/Telegram.Saya akan beritahu jumlah yang perlu anda bayar dan nombor akaun saya..Sebaik saja anda sahkan bayaran (melalui bank-in),saya akan order belian anda.

Mudahkan urusan pembelian produk Shaklee menggunakan eSell ini..Setiap pembelian mengunakan eSell dari link yang anda klik di website saya ini akan diberi konsultasi ekslusif,jadual makan vitamin yang paling sesuai dengan keadaan anda dan tips-tips kesihatan lain.Terima kasih kerana memilih saya sebagai SID pilihan anda.Happy shopping!

Kesihatan Itu Kekayaan

Tiada ulasan:

Catat Ulasan