Welcome Blog


Selasa, 1 Julai 2014

PROMOSI JULAI 2014 VIVIX SHAKLEE BUY 6 FREE 1

Inilah promosi bulan Julai 2014 daripada Shaklee.Vivix Shaklee adalah tonik yang tinggi khasiat.Jika anda tercari-cari apakah makanan tambahan terbaik yang hendak anda belikan untuk ibu ayah dan yang tersayang,Vivix Shaklee adalah pilihan terbaik untuk anda berikan kepada mereka.

Pasti mereka akan terharu dan gembira bila anda bekalkan makanan kesihatan ini.Jika anda sendiri mencari suplemen yang baik untuk sistem keseluruhan badan,ini juga adalah hadiah terbaik untuk anda menghargai diri anda sendiri.

"Shaklee: July'14 Buy 6 Free 1 Promotion - Vivix (00P195). Place your order now! TQ"

Jika berhajat buat stok Vivix Shaklee,inilah masanya.Beli 6 botol, percuma 1 botol lagi.Selain itu,ada tawaran yang lebih menarik jika anda buat belian 6 botol Vivix.

---> Percuma keahlian Shaklee
---> Point terkumpul 760 UV
---> Dapat cash back RM2XX.XX

Jimatnya dengan hanya membeli 6 botol percuma dapat percuma keahlian pula.Paling menarik,bulan berikutnya dapat pulangan RM2XX.XX.Berbaloi beli sekarang dan simpan sebagai stok.Jngan risau sekali anda merasai kebaikannya,pasti jatuh cinta.♥

Berminat untuk mendapatkan Vivix?Hubungi saya kerana ada berita baik untuk pelanggan Shaklee.PM segera sebelum kehabisan stok!Klik link ini untuk membuat belian.Belian Vivix

Puan Nurul Aishah
Mesej/WhatsApp 0108126852

Tiada ulasan:

Catat Ulasan