Welcome Blog


Selasa, 8 Julai 2014

Syoknya!!! 7 Kelebihan Join Shaklee

"Saya ingin jadi ahli Shaklee tetapi apa keistimewaan yang saya boleh dapat?"Saya selalu ditanya soalan begini.Perkataan pertama saya boleh jawab sebagai ahli dan merangkap pengedar Shaklee:"Banyak"!!!Apa yang bestnya jadi ahli Shaklee???

Kelebihan Ahli Shaklee #1: Harga Ahli
Anda pasti dapat beli produk Shaklee dengan HARGA AHLI.Itu kelebihan yang paling ramai orang nak. Sebab apa? Harga ahli Shaklee dan harga jualan jauh beza. 20% hingga 25%. Contoh satu produk X dalam Shaklee harganya RM298 dalam pasaran tetapi harga ahli hanya RM238. (RM298 - RM238)/RM298 = 20.13%.Nampak perbezaan hampir 20% harga pasaran produk X dalam Shaklee.Anda JIMAT RM60. Itu baru beli produk X seunit.Kalau beli 2 unit, 3 unit, 100 unit? Berbaloi tak jadi ahli Shaklee?

Kelebihan Ahli Shaklee #2: Kumpul Point
Ramai antara kita yang biasa membeli-belah di pasaraya yang ada kad kumpul point macam Bonus Link kan? Bila sudah cukup satu level, kita boleh tebus hadiah. Macam itu juga dengan Shaklee. Dalam sistem Shaklee, kita ada istilah kumpul point juga tapi point itu kita panggil UV(Unit Volume).Tapi, Shaklee punya sistem kumpul point lagi BEST. Kalau sistem kumpul point di pasaraya kita, kita boleh tebus hadiah. Kalau hadiah tak best, macamana? Penat saja kumpul point kan? Shaklee pula bagi cash back dari UV yang dikumpul. Apa itu cash back? Shaklee akan masukkan semula duit terkumpul dari UV ke dalam bank kita. Best kan? Jadi terpulanglah kat kita nak guna duit itu untuk apa.Itulah rahsia jana pendapatan dalam Shaklee. Itu baru cerita sikit, ada banyak lagi RAHSIA menjana pendapatan dari Shaklee.

Kelebihan Ahli Shaklee #3: Tak Perlu Modal Besar
Percaya tak modal nak jadi ahli Shaklee tak sampai RM100 pun?Ya.Memang sangat murah nak jadi ahli Shaklee. Hanya RM65 sahaja yuran untuk jadi ahli Shaklee. Tambahan RM10 (Semenanjung), RM20 (Sabah Sarawak) untuk pihak Shaklee membuat pengeposan beg kit pengenalan produk Shaklee. Murah dan berbaloi bukan? Mahal ke?

Tak percaya dengan apa yang saya katakan? Ya.. Hanya memerlukan permulaan RM75 (Semenanjung), RM85 (Sabah Sarawak), anda telah mampu dan layak untuk memulakan bisnes Shaklee! RM65 bukannya yuran semata-mata tetapi ia adalah kos untuk dapatkan bisnes kit iaitu sebuah beg keahlian yang penuh dengan RAHSIA jana pendapatan dengan Shaklee.Ada panduan produk Shaklee di dalamnya, senarai harga, majalah Shaklee Today yang penuh kisah motivasi orang berjaya dalam Shaklee.
Kelebihan Ahli Shaklee #4: Tak Perlu Maintain Point
Setiap bulan, ahli Shaklee tak perlu maintain point atau pembelian setiap bulan. Bulan ni anda nak beli ESP tapi bulan depan stok ESP ada lagi. Anda tak perlu buat pembelian setiap bulan, sebagai syarat keahlian. Kalau rasa tak nak beli bulan seterusnya pun tiada masalah. Keahlian anda tidak akan terjejas tidak seperti sesetengah jualan produk yang lain. Kalau tak maintain pembelian bulanan, anda tidak boleh dapat point itu dan ini. Kena buat pembelian jumlah RMxxx untuk dapat keistimewaan sebagai ahli semula. Saya sudah pernah rasa. No. No. No. Tidak bagi Shaklee.

Kelebihan Ahli Shaklee #5: Tiada Yuran Tahunan
Shaklee bagi pelabagai kelebihan bila jadi ahli dan ia tidak kenakan yuran tahunan juga. Ya. Tiada yuran tahunan. Seronok kan? Ada banyak jualan produk yang kenakan yuran tahunan dan yuran perbaharui keahlian setiap tahun tetapi Shaklee sangat menjaga kebajikan ahli Shaklee dengan tidak perlu membayar yuran keahlian dan tak perlu perbaharui keahlian setiap tahun. KEAHLIAN ADALAH SEUMUR HIDUP!

Kelebihan Ahli Shaklee #6: Harga lagi rendah dari harga ahli
Wow!Sudahlah dapat harga ahli, pastu dapat diskaun lagi? Ya. Jangan tak percaya. Shaklee akan OFFER Promosi Produk bulanan yang ISTIMEWA untuk Ahli Shaklee sahaja. Setiap bulan, Shaklee akan pilih satu daripada produk-produknya untuk mendapat promosi pembelian istimewa dan harganya lebih rendah dari harga ahli.Contohnya untuk bulan Jun 2014 adalah promosi Vitamin E dan Julai 2014 adalah promosi VIVIX.

Kelebihan Ahli Shaklee #7: Jana pendapatan sehingga 4 - 5 angka sebulan
Yang ini ramai tak percaya, tapi ia benar-benar terjadi. Sebulan anda boleh capai bonus sehingga beribu-ribu ringgit apabila serius untuk berbisnes dengan Shaklee. Konsep bisnes Shaklee mudah, patuh shariah dan bukannya asyik nak keluar cari prospek. Duduk rumah goyang kaki pun boleh dapat bonus 4 angka TETAPI ada caranya. Bukan itu sahaja,Shaklee menawarkan Car Bonus dengan Bonus Percutian lagi. Best kan? Tapi, itu pun ada caranya.RAHSIA nak tahu cara goyang kaki sambil jana duit adalah dengan mendaftar keahlian Shaklee bersama saya. Mendaftar bersama orang lain, semestinya tidak sama.
Bagaimana nak daftar keahlian Shaklee bersama saya? 
Ada 2 cara nak daftar ahli, dengan yuran RM65 atau secara PERCUMA.

1. Anda boleh daftar dengan RM65 sahaja tanpa apa-apa pembelian.
2. Anda boleh kumpul order rakan-rakan dan keluarga yang nak beli produk Shaklee sehingga 200UV dan seterusnya mendapat keahlian PERCUMA.Tak perlu bayar yuran keahlian RM65.Sangat berbaloi-baloi.
Apa kelebihan daftar dengan saya?
1. Sebab saya ada RAHSIA dapat bonus ribu-ribu dengan Shaklee tanpa perlu keluar rumah.
2. Sebab saya ada RAHSIA bagaimana boleh berjaya tanpa tayang kereta mewah dan barang berjenama untuk menunjuk kejayaan dalam bisnes.
3. Saya ada GROUP coaching paling best yang boleh PUSH anda bukan sahaja kenal kekayaan melalui banyak duit semata-mata tetapi kepuasan membantu orang lain merasa kekayaan kita sekali.

Anda sukakan CABARAN berniaga dan mempunyai HATI YANG CEKAL?Anda memang ada harapan menjana pendapatan RIBU-RIBU dengan kami.InsyaAllah,saya bantu!!!Hubungi saya Puan Nurul Aishah SMS/WhatsApp 010-8126852

Kredit artikel http://tipsihatselalu.blogspot.com

Tiada ulasan:

Catat Ulasan