Welcome Blog


Rabu, 8 Oktober 2014

Promosi Berganda Shaklee ESP & Meal Shakes

Bulan Oktober 2014 ini,promosi berganda dari Shaklee.ESP dan Meal Shakes.Mana-mana tempat kalau kita beli barang A,kita akan dapat percuma barang B.

Paling mudah contohnya beli susu 1 kg.Tak pernahlah lagi dapat percuma 1 kg susu yang sama jenama juga.Ada yang bagi extra susu dalam 100 gram sahaja.Ada yang bagi percuma cawan,bekas air dan sebagainya.

Shaklee sentiasa bagi percuma produk yang sama kalau kita beli produk promosi bulanannya.Contoh bulan ini beli 6 canister ESP dapat percuma 1 canister ESP.Dapat keahlian percuma lagi dan bonus tunai.

Promosi untuk Meal Shakes pun best juga.Beli 3 canister Meal Shakes dapat percuma 1 canister Meal Shakes.Beli 6 canister Meal Shakes dapat percuma 2 canister Meal Shakes.

ESP ini sesuai untuk semua golongan kecuali mereka yang ada sakit buah pinggang.Meal Shakes ini pula sesuai dengan kanak-kanak.Setiap bancuhan ada sukatan tertentu untuk tidak membebankan buah pinggang kerana keduanya membekalkan kita dengan khasiat protein.Jangan terlebih sukatan seperti yang dicadangkan pada label canister.

Jom dapatkan promosi terbaik bulan ini.Berminat untuk belian produk Shaklee atau untuk menjadi ahli Shaklee?Hubungi saya dan dapatkan konsultasi percuma dengan setiap pembelian produk Shaklee.

Ma Annur
SMS | WhatsApp | Telegram 011 32548214

Tiada ulasan:

Catat Ulasan