Welcome Blog


Ahad, 26 Januari 2014

Nutriferon Shaklee Bantuan Kecemasan Terbaik..=)

Nutriferon memang sesuai diambil setiap hari kerana setiap hari kita akan terdedah kepada beribu jenis microb melalui pernafasan, pemakanan dan sentuhan..

Apabila banyak kuman dan mikrob menyerang kita pasa sesuai masa, terutamanya ketika tubuh kita kekurangan interferon dan sel-sel imun, kita akan cepat keletihan, tekanan, terganggu tidur, dijangkiti flu, batuk, alergi, asthma, ekzema, jerawat dan lain-lain..

Sel-sel yang tidak sihat akan membentuk lebih banyak radikal bebas yang seterusnya mengakibatkan penyakit kronik seperti kanser. Nutriferon sangat berguna jika anda atau ahli keluarga terasa ingin demam atau telah demam..

Nutriferon merangsang dan mempertingkat sistem imun tubuh dengan mengerah sistem pertahanan semulajadi tubuh untuk membunuh T-cells, B-cells dan makrofag..

PM saya sekarang untuk mendapatkan Nutriferon pada harga terbaik di pasaran..Nutriferon telah menjadi pilihan ramai sebagai suplemen bantuan kecemasan ketika ahli keluarga jatuh sakit..Ia boleh diambil oleh kanak-kanak sehingga warga tua melalui dos yang betul..


PM untuk maklumat lanjut dan harga terbaik dengan menjadi ahli Shaklee!!!♥

Perunding Vitamin Anda
♥ Shaklee Independent Distributor di kawasan Bandar Enstek,Kuarters KLIA,Salak Tinggi dan Kota Seriemas
 Contact No : 010-8860786
 Email : milky_galaxie@yahoo.com



Tiada ulasan:

Catat Ulasan