Welcome Blog


Jumaat, 24 Januari 2014

RAHSIA KECANTIKAN SITI NURHALIZA..=)

Rahsia Cantik Sihat Seperti Dato' Siti Nurhaliza

1. Rehat Secukupnya
Dato' Siti Nurhaliza walaupun sibuk tetapi tetap mengutamakan waktu rehat.Tidur sekurang-kurangnya 6 hingga 8 jam sehari.Tidur dan rehat yang mencukupi ini perlu untuk tubuh dan kulit kita berehat.Semasa tidur inilah waktu yang sesuai untuk kita pakai krim jerawat,vitamin dan kolagen.

2. Bersenam
Tidak perlu nak bercerita lagi pasal ini sebab semua orang tahu nak sihat kena rajin bersenam.Sebab melalui senamanlah badan kita mengeluarkan toksin dari peluh.


3. Amalkan pengambilan suplemen

Suplemen seperti vitamin dan kolagen amat diperlukan oleh tubuh.Kebanyakan vitamin seperti Vitamin C tidak dapat dihasilkan oleh tubuh kita begitu juga dengan kolagen.Semakin meningkat usia,tubuh kita tidak lagi berupaya menghasilkan kolagen menjadikan kulit kita semakin berkedut dan kendur.


4. Jaga kecantikan dalaman
Orang kata nak cantik luaran kena cantik dalaman dulu.Bagaimana???Mudah saja iaitu jaga dulu hati kita.Sembahyang jangan tinggal dan jaga hubungan dengan Allah dan sesama manusia.

Tips ini memang Dato' Siti Nurhaliza yang bagi semasa temubual bersama rancangan Nona TV3..


Dato' Siti Nurh
aliza mengamalkan pengambilan suplemen untuk kelihatan cantik dan sihat..Shaklee mempunyai set untuk kecantikan dan kesihatan..Berminat???PM saya untuk harga terbaik di pasaran..


PM untuk maklumat lanjut dan harga terbaik dengan menjadi ahli Shaklee!!!♥

Perunding Vitamin Anda
♥ Shaklee Independent Distributor di kawasan Bandar Enstek,Kuarters KLIA,Salak Tinggi dan Kota Seriemas
 Contact No : 010-8860786
 Email : milky_galaxie@yahoo.com



Tiada ulasan:

Catat Ulasan