Welcome Blog


Selasa, 19 Jun 2012

Honeymoon mood..=)

Kelam kabut juga untuk buat kejutan pada suami..Tukar cadar baru,cadar sama yang kami beli untuk bilik hari kenduri sebelah perempuan..Cukup setahun dah usia cadar ni digunakan sama seperti usia perkahwinan kami..

Bunga hidup itu ditempah dari kakakku yang tinggal di Cameron Highlands..Sempat sampai walaupun ada beberapa kuntum yang dah layu..Nasib baik baby tidur lama masa aku mengemas bilik tidurku..Tercapai juga cita-cita nak jadikan bilik tidur kami secantik ini dengan hiasan bunga mawar segar..

Happy tengok muka suami terkejut tengok bilik tidur kami..Masa pantang manalah sempat nak cantikkan bilik tidur..Dengan bau ubatlah,minyak anginlah..Badan aku pun dah kuat sikit itu yang adakan operasi mengembalikan keadaan bilik tidur kami seperti sebelum aku bersalin..

Hasil dekorasi sendiri..=)
Memang rasa macam bilik pengantin baru..=)

Tak perlu nak beli cadar baru atau mahal..Dengan sedikit sentuhan dan penambahan,cadar yang lama pun mampu nampak baru..Yang penting,masih terasa macam baru saja majlis perkahwinan berlangsung..Biarlah ruang lain tidak berkemas tetapi pastikan bilik tidur anda tempat paling cantik untuk anda dan pasangan..=)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan