Welcome Blog


Ahad, 10 Jun 2012

Set Tilam Bayi..=)

Assalamualaikum.
Teruja apabila pergi pasaraya bahagian bayi..Hajat dihati memang nak beli katil bayi tetapi bila tanya pendapat kawan-kawan masa awal-awal adalah lebih baik bayi tidur dengan kita,aku tangguhkan dulu hasrat itu..
Maka pencarian set tilam untuk bayi pun bermula..Salah satu yang menarik minatku adalah set tilam bayi dari website ini..http://www.kedaiminikelantan.blogspot.com/ yang menawarkan beberapa set yang menarik untuk dipilih sama ada yang sudah siap dijahit atau tempahan menggunakan kain sendiri..
Ada beberapa jenis set yang dijual..Yang aku tempah set tilam,4 bantal,selimut dan sarung cadar untuk set ini..Kain aku beli sendiri kerana tiada corak yang menepati citarasaku di blog itu..Harga sedikit berbeza jika menggunakan kain sendiri tetapi tak kisahlah kerana yang penting kepuasan hati..

Masa yang diambil untuk menyiapkan set ini selepas membuat bayaran dalam 3 hingga ke 4 minggu..Inilah set tilam dan sarung cadar yang telah siap aku terima..Sangat puas hati dan seperti yang aku bayangkan..

Tilam dan cadar bayi
Bantal-bantal dan sarung bantal bayi
Selimut bayi

Tiada ulasan:

Catat Ulasan