Welcome Blog


Isnin, 23 Jun 2014

Penapis Air Berkualiti Serendah RM500 Sahaja???

Topik hari ini ialah sejauh mana kesahihan penapis air yang berkualiti dengan hanya menelan kos di bawah RM500.Kalau jadi ahli harga lebih murah dari itu.Betul ke? Jawapannya YA.

Penapis Air Shaklee iaitu Get Clean® Water Pitcher Shaklee adalah penapis air yang di datangkan dalam bentuk jag air (rujuk gambar bawah ) yang sangat praktikal dan sesuai di bawah ke mana-mana.Tanpa penggunaan elektrik dan tidak memerlukan sebarang pemasangan tangki air di rumah.JIMAT TAK???
Apa istimewanya jag air ini?Ia mampu menuras anggaran 303 liter bersamaan 80 gelen air air yang sudah dituras tidak perlu dimasak boleh terus diminum.
On the go bermakna ia mudah dibawa ke mana sahaja.Tidak memerlukan pemasangan elektrik dan tangki air rumah.Air yang sudah di tapis ternyata selamat.

Ia tak memerlukan penyelenggaraan yang rumit dan menelan belanja.Sampai ke bacaan meter yang tertera di bahagian atas jag,tukarkan filter dan ia dapat digunakan semula.Mudah bukan?


PERBEZAAN SHAKLEE
SELAMAT: Menyingkirkan kandungan plumbum” dan banyak bendasing lain
Get Clean® Water ini berupaya mengurangkan pelbagai jenis bahan cemar berbahaya yang mungkin terkandung di dalam air.Ia juga diiktiraf oleh Persatuan Kualiti Air (Water Quality Association [WQA]) yang ianya dapat mengurangkan plumbum dan banyak bendasing lain.

PILIHAN BIJAK: Menjimatkan Kos
Rakyat Malaysia banyak membazirkan wang dengan meminum air botol.Dengan hanya berapa sen seliter sahaja,Get Clean® Water dapat memberikan air yang bersih dan rasanya yang enak dengan meter bijak yang menandakan bilakah masanya untuk anda menukar penuras tersebut tanpa perlu mengagaknya.

HANDAL: Lebih banyak air bersih pada setiap masa
Get Clean® Water menghasilkan 303 liter (80 gelen) daripada setiap turasan yang mana dua kali ganda lebih banyak berbanding jenama lain dan mengurangkan bahan cemar yang mungkin wujud dalam air dan berbahaya kepada kesihatan anda.
MESRA ALAM: Memelihara alam sekitar
Get Clean® Water ini menggunakan sistem Penuras Jag air dengan blok-karbon isian semula yang pertama,di mana ianya dapat mengurangkan timbunan sisa.Dan lagi,setiap penuras diperbuat daripada arang tempurung kelapa yang tahan lasak dan baik terhadap alam sekitar.
Aku sendiri telah menggunakan jag air ini hampir 4 bulan dan setakat ini keputusan yang sangat memuaskan walaupun kadang kala ada yang berbisik suruh tukar kepada jenama lain yang menelan belanja ribu ringgit.Pilihan aku tetap bersama Get Clean Water Pitcher Shaklee yang mana alah membeli memang memakai.Bagaimana pilihan anda???

Berminat untuk mendapatkan 
Get Clean® Water Pitcher Shaklee ini dengan harga yang lebih murah?Daftarlah sebagai ahli ini dan dapatkan penjimatan hebat!Klik link ini Get Clean Water Shaklee untuk membuat belian.

Puan Nurul Aishah
Call/Mesej/WhatsApp 010-8126582


Tiada ulasan:

Catat Ulasan