Welcome Blog


Isnin, 23 Jun 2014

Selamatkah Air Yang Anda Minum?

Adakah bekalan air di rumah anda berbau hanyir,busuk dan berwarna kuning berkarat?Tahukah anda air sungai dan bekalan air ke rumah semakin tercemar di Malaysia?

Kajian oleh Jabatan Alam Sekitar menunjukkan sungai di Malaysia dicemari oleh pembuangan sisa toksid dan bahan kimia,sisa industri,pembuangan sampah dan bangkai.

Adakah anda sanggup minum air tanpa penapis air yang dapat menapis segala kekotoran dan bau di rumah anda?Adakah kekotoran air di kawasan anda seperti salah satu gambar di bawah?
SANGGUPKAH ANDA menggunakan air yang dicemari dengan berbagai sisa bahan buangan untuk memasak bagi keluarga anda dan juga memberi air untuk diminum seisi keluarga anda?

TAHUKAH ANDA,walaupun air telah dirawat dengan klorin di loji air,banyak lagi unsur-unsur cemar yang terdapat di dalam air paip yang masih tertinggal dan boleh memudaratkan kesihatan?

Karat,kuman,virus,logam berat,bahan radioaktif malahan najis dan mayat juga antara pencemaran yang turut sama keluar dari paip air yang dibekalkan ke rumah anda.  

TAHUKAH ANDA apakah kesan dari bahan-bahan logam yang terdapat dalam air minuman kita akibat PENCEMARAN AIR kepada tubuh manusia?

TAHUKAH ANDA bahawa buah-buahan, sayur-sayuran,makanan mentah harian anda disaluti bahan kimia merbahaya yang kekal walaupun dicuci dan dibilas?

ADAKAH ANDA sedar hidup anda sekeluarga kini dalam bahaya akibat daripada pencemaran alam sekitar yang teruk ini?
Percayalah bahawa ANDA DAN KELUARGA KINI DALAM BAHAYA kerana kesan pencemaran alam sekitar ini juga mengakibatkan hampir semua makanan dan minuman di rumah anda turut tercemar!

Malah lebih mengejutkan 4,000 ORANG MATI SETIAP HARI akibat PENYAKIT yang bersumber dari PENCEMARAN AIR!(Sumber dari WHO (Pertubuhan Kesihatan Sedunia))

JADI,adakah anda ingin mendapatkan penapis air yang dapat memberikan air yang bersih dengan harga mampu milik?Kini penyelesaiannya ada disini.

MEMPERKENALKAN Get Clean Water Pitcher Shaklee bukan sahaja mampu menapis air minuman malahan menghasilkan air yang bebas kuman, bakteria, bahan kimia dan bau dalam penyediaan makanan dan kegunaan harian.
Berminat untuk mendapatkan Get Clean Water Pitcher dari Shaklee ini dengan harga yang lebih jimat?Daftar sebagai ahli Shaklee hari ini!Klik link ini Get Clean Water Shaklee untuk membuat belian.

Puan Nurul Aishah
Call/Mesej/WhatsApp 010-8126852



Tiada ulasan:

Catat Ulasan