Welcome Blog


Khamis, 6 Februari 2014

RAHSIA KECANTIKAN MIZZ NINA..=)

Aku terjumpa petikan kenyataan dari Mizz Nina seorang artis yang tak kurang cantiknya..Mungkin ada yang sudah tahu tentang ini pada 3 tahun lepas lagi sebab pengakuan Mizz Nina ini dalam Majalah Rapi Mei 2011..Buat yang belum tahu hari aku ingin berkongsi dengan anda apakah rahsia kecantikan dan kecergasan Mizz Nina..
Mizz Nina mengamalkan suplemen dari Shaklee..Asasnya dia sebenarnya mengamalkan Set Optimum Health ditambah dengan Zinc untuk kesihatan rambut..Patutlah Mizz Nina nampak cantik dan lincah.


Jadi pada sesiapa yang mementingkan kesihatan,anda boleh mengamalkan Set Optimum Health..Selain memberi kesihatan dalaman Set Optimum Health ini juga mampu memberi impak pada kesihatan luaran..

Mengambil contoh Vitamin C semulajadi dari Shaklee ini, ianya mampu memberikan impak pada kulit kita..Kulit akan jadi mulus cantik dan berseri dan tak payah nak sakit-sakitkan diri suntik vitamin C untuk kecantikan kulit. 

Multivitamin pula ianya mengandungi Beta Karotena yang membantu dalam mengekalkan pertumbuhan, penglihatan dan pembinaan tisu..Malah multivitamin juga mengandungi Biotin dan Asid Pantotenik yang membantu untuk metabolismekan lemak dan karbohidrat dalam tubuh..Patutlah badan Mizz Nina ini cantik solid. 

Vitamin B Complex pula banyak membantu untuk mereka yang kerjanya banyak memerlukan tenaga kerana vitamin B1, vitamin B2, vitamin B3, vitamin B6, Biotin dan Asid Pantotenik dalam vitamin B Complex ini dapat membantu badan menukarkan protein, lemak dan karbohidrat kepada tenaga. 

Sumber daripada http://sweetzyla.blogspot.com

PM untuk maklumat lanjut dan harga terbaik dengan menjadi ahli Shaklee!!!♥

Perunding Vitamin Anda
♥ Shaklee Independent Distributor di kawasan Bandar Enstek,Kuarters KLIA,Salak Tinggi dan Kota Seriemas
 Contact No : 010-8860786
 Email : milky_galaxie@yahoo.com

Tiada ulasan:

Catat Ulasan